bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2020 | baten 2020 | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 |
personeel | 0,3 | 0,4 | ||||||||||||
inhuur | 0,8 | 0,7 | ||||||||||||
inkoop | 0,7 | 0,5 | 1,5 | 3,7 | 2,4 | |||||||||
inkoop | 0,5 | |||||||||||||
overig | 0,2 | |||||||||||||
bestemde reserve | 1,8 | 1,4 | 1,5 | 3,7 | 2,4 | |||||||||
bestemde reserve | 0,5 | |||||||||||||
totaal | 1,8 | 1,8 | 1,6 | 1,6 | 1,5 | 1,5 | 3,7 | 3,7 | 2,9 | 2,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Met dit geld betalen we personeel en doen we onderzoek voor het Handelingsperspectief We praten met het Rijk, de provincie Flevoland en de gemeente Amsterdam over de opgaven en de uitdagingen voor de lange termijn verstedelijking van Almere. Hier zijn veel afspraken en besluiten over te maken. We vinden het belangrijk dat deze afspraken op elkaar afgestemd zijn. We schrijven dit op in het Handelingsperspectief MRA Oostflank. Deze kosten worden gedekt uit de reserve FVA. |
---|
Het wordt steeds drukker op de wegen in en om Almere. We willen daarom de A27 verbreden zodat de doorstroming van het verkeer beter is. We willen dit doen op het deel tussen Eemnes en afslag Almere-Haven (N305). De regio’s Flevoland, ’t Gooi en Utrecht zijn dan beter te bereiken. In het bestuurlijk overleg Meerjarenprogramma Infrastructuur, Ruimte en Transport (MIRT) is besloten om eerst te verkennen wat dit betekent voor de infrastructuur, ruimte en transport. Aan ons is gevraagd om € 0,5 miljoen bij te dragen in de kosten om de verbreding uit te voeren in 2024. |