bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2020 | baten 2020 | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 |
personeel | 1,7 | 0,0 | 1,7 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | ||||||
inhuur | 0,1 | 0,4 | 0,0 | |||||||||||
inkoop | 0,2 | 0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||
doorbelasting | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||
subsidieontvangst | 0,9 | 1,0 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | |||||||
totaal | 2,1 | 0,9 | 2,3 | 1,0 | 2,3 | 0,7 | 2,3 | 0,7 | 2,3 | 0,7 | 2,3 | 0,7 | 2,3 | 0,7 |
We maken voor € 1,6 miljoen aan personeelskosten voor beleidsadvies en -ontwikkeling en uitvoerend beleid op gebied van jeugdhulp en jeugdbescherming. Deze medewerkers (10 fte) zijn ook het eerste aanspreekpunt voor instellingen waar wij contracten mee hebben. De medewerkers worden ook ingezet voor (landelijke) lobby en opdrachten van de afdeling Zorg & Welzijn. Ook geven we € 0,7 miljoen uit aan personeelskosten en inhuur voor de aankoopcentrale. Het gaat om ongeveer 8 fte. De aankoopcentrale doet de inkoop en contract- en leveranciersmanagement voor:
De aankoopcentrale doet dit voor alle gemeenten in Flevoland. We pakken dit regionaal aan om de vraag van jeugdigen en hun ouders (of verzorgers) beter aan te laten sluiten bij het aanbod in de regio. De kosten worden verdeeld over deze gemeenten. We ontvangen daarom ook € 0,7 miljoen inkomsten. |
---|