bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2020 | baten 2020 | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 |
personeel | 7,7 | 0,1 | 8,2 | 0,1 | 8,7 | 0,1 | 9,0 | 0,1 | 9,2 | 0,1 | 9,2 | 0,1 | 9,2 | 0,1 |
inhuur | 0,8 | 0,8 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||
inkoop | 0,9 | 0,9 | 0,7 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,7 | |||||||
doorbelasting | 0,0 | |||||||||||||
totaal | 9,4 | 0,1 | 9,8 | 0,1 | 9,5 | 0,1 | 9,9 | 0,1 | 10,1 | 0,1 | 10,2 | 0,1 | 9,9 | 0,1 |
Met dit bedrag betalen we het personeel van afdeling Financiën en Control (F&C). Het gaat in totaal om ongeveer 100 fte. Hiervan is 60% beleid en 40% uitvoering. Deze medewerkers zijn verdeeld in vijf teams.
Daarnaast betalen we € 0,4 miljoen aan verzekeringen voor (financiële) risico's die de gemeente loopt. Dit is voornamelijk de aansprakelijkheidsverzekering van de gemeente. Ook maken wij inkoopkosten van € 0,4 miljoen. Hier worden onder andere reiskosten, opleidingen, extern advies uit betaald. |
---|