Overhead en bedrijfsvoering

Bedrijfsvoering

bedragen x € 1 miljoen

realisatie

begroting

kostensoort

lasten 2020

baten 2020

lasten 2021

baten 2021

lasten 2022

baten 2022

lasten 2023

baten 2023

lasten 2024

baten 2024

lasten 2025

baten 2025

lasten 2026

baten 2026

personeel

4,1

0,0

4,6

0,0

4,5

4,5

4,5

4,5

4,5

inhuur

0,1

0,3

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

subsidie

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

beheer

0,0

0,0

inkoop

0,4

0,4

0,4

0,3

0,3

0,3

0,3

overig

0,0

totaal

4,7

0,0

5,3

0,0

4,9

0,0

4,8

0,0

4,8

0,0

4,8

0,0

4,8

0,0

Met dit geld betalen we de medewerkers die zich bezighouden met het ondersteunen van het dagelijks bestuur en de directie van gemeente Almere. In totaal gaat het om 53 fte. Dit zijn onder andere bestuursadviseurs, het bestuurssecretariaat en het team Onderzoek & Statistiek.

  • Het team bestuursadvies en het bestuurssecretariaat adviseert en ondersteunt het dagelijks bestuur en de directie bij hun werkzaamheden. Bijvoorbeeld rondom overleggen, de collegevergadering, de politieke markt en de overleggen van de directie.
  • Het team Onderzoek & Statistiek doet onderzoek naar allerlei trends, zoals bevolkingsprognoses.

Verder geven wij ook een deel van het budget uit aan representatie van het bestuur. Het gaat dan bijvoorbeeld om lunches en geschenken voor als wij gasten ontvangen.

Deze pagina is gebouwd op 03/10/2023 14:48:37 met de export van 03/10/2023 14:27:28